KONTAKT OS

Elev- og Studenterkooperativet 
c/o Danske Studerendes Fællesråd
Jernbanegade 4., 2. tv.
1608 København V
CVR: 33079400

Tlf: +45 25 55 05 94                                             
Email: info@esknet.dk 
Vi bestræber os på at besvare e-mails hurtigst muligt. 

Telefontider: 
Mandag – Fredag 
Kl. 10.00 – 16.00

Mads Øbakke Vendelholt
Daglig leder
mads@esknet.dk
Tlf: +45 25550594

Emil Samaras Eriksen
Barselsvikar
emil@esknet.dk
Tlf: +45 31411175

Afviklere på Bestyrelseskursus

Jeg hedder Karoline, læser til lærer i Århus, og så er jeg tidligere organisatorisk næstforkvinde i Danske Gymnasieelevers Sammenslutning. Jeg afvikler bestyrelseskurset i Aarhus, og hvis I har spørgsmål i forbindelse med kurset i Aarhus eller bestyrelseskurset i al almindelighed kan I kontakte mig på- karolinekd@gmail.com

Jeg hedder Olivia, arbejder til daglig for Gymnasieskolernes Lærerforening, og så er jeg tidligere sekretariatsfrivillig for Danske Gymnasieelevers Sammenslutning. I en periode har jeg også siddet som daglig leder for Elev- og Studenterkooperativet. Jeg afvikler bestyrelseskurset i København, og hvis I har spørgsmål i forbindelse med kurset i København eller bestyrelseskurset i al almindelighed kan I kontakte mig på- koefoedolesen@gmail.com

Vilkår og betingelser

Tilmelding 

Tilmelding foregår ved at sende en mail til kurser@esknet.dk med følgende oplysninger

-          Navn og e-mail på kursusdeltagerne

-          Eventuelle allergier eller madvaner vi skal være opmærksomme på

-          Navn på uddannelsesinstitution

-          EAN- og CVR-nr. samt referenceperson til brug ved fakturering

Alle ovenstående personoplysninger bliver opbevaret med reference til persondataforordningen. Alle kursusdeltager vil desuden blive bedt om at underskrive en samtykkeerklæring på kurset.

Tilmeldingsfristen er en hverdag før kurset. Tilmelding er bindende

 

Vilkår for Abonnementsordning

Ved tilmelding af jeres skole til vores abonnementsordning, kan I altid sende siddende elevrepræsentanter, både dem med og uden stemmeret, til vores kurser. De samme elever kan deltage flere gange, og nyvalgte elever kan komme afsted på et af vores kurser lige meget hvornår på året, de bliver valgt. Ønsker I at sende mere end to deltagere på det samme kursus, kan dette lade sig gøre efter aftale med os, men det kræver der er plads på kurset.


I august og december kommunikerer vi datoer for alle årets kurser ud til vores abonnenter pr. mail til den kontaktperson I har opgivet ved tilmelding til abonnementsordningen

 

Vilkår for aflysning

Ved afmelding frem til 14 dage før tilmeldingsfristen refunderes 50% af beløbet. Ved afmelding senere end 14 dage før, og til og med syv dage før afholdelses af kursus refunderes 25% af beløbet. Ved afmelding syv dage før afholdelses af kursus, eller senere, refunderes beløbet ikke.